Sonntag, 14. März 2010

SSE 8 & 9 und ein Paar für mich/SSE 8 & 9 and a pair for me


OK, damit habe ich nun viel zu lange gewartet, weil ich nicht sicher war, ob alle Ohrringe angekommen sind. Und man will ja die Überraschung nicht ruinieren. Aber nun sind sie angekommen und ich kann posten.

In SSE 8 & 9 hatte ich Kirsten und Ann. Für Kirsten habe ich einmal Lapislazuli-Perlen und Messingdraht (das Design stammt von Denise Peck) verarbeitet und beim zweiten Paar schwarze Glasschliffperlen, Swarovski-Glasperlen und selbstgefädelte Perlkappen (aus ,,Beadwork") in schwarz. Ann hat einmal Eulenfedern aus Delicas (Idee von Theresa Flores Geary) bekommen, gearbeitet in Brickstitch, und das zweite Paar ist eine Variation der Desert-Skies-Ohrringe von der BeadingDaily-Homepage.

Und dann haben wir da noch ein Paar niedliche Zunibären-Ohrringe für mich: brauner Achat, Türkisperlen und Sterlingsilber.

I've waited much too long with this, but I wasn't sure if all the earrings in this double swap arrived in their new home. And no one wants to kill the surprise, right? But now they have arrived and I can post.

In SSE 8 & 9 I had the honor to make earrings for Kirsten and Ann. Kirsten got one pair with lapis rounds and brass wire (design by Denise Peck) and another pair with black Czech cutbeads, peacock Swaro glass pearls and beaded bead caps (from "Beadwork") in black. Ann got some owl feathers (idea by Theresa Flores Geary) made from Delicas and worked in brick stitch and a second pair in black, which is a variation of the Desert Skies earrings from the BeadingDaily homepage.

And then there are some cute zuni bear earrings for me: brown wood agate, turquoise beads and sterling silver.

(made by Kokopelli, 2009, Designs by Denise Peck, Theresa Flores Geary, BD and Beadwork magazine)




1 Kommentar:

  1. I love them. They all have their own good vibe. You will make some lucky ladies very happy.

    AntwortenLöschen