Mittwoch, 6. Februar 2013

Die Perle für den ECC im Februar/The art bead for ECC in February

Ich habe es endlich geschafft, mir eine Perle aus sechsen auszuwählen, die ich für die Februar-Ausgabe des Echo Creative Club verwenden will. Es ist eins von Jeannies Aspen Leaves in grün.
 
I finally managed to choose the one bead out of six, that I wanted to use in the Echo Creative Club in February. It is one of Jeannie's Aspen Leaves in green.
 
 
Ich denke, dass wir alle wegen des Schneefalls und der Winterfarben einen Tupfen grün gebrauchen können, damit wir den Frühling ein bißchen spüren. Auch ich als Winterliebhaber. Ich habe schon eine leise Idee, was ich mit dem Blatt machen werde, aber eine genaue Ausarbeitung steht noch an.
 
I think in all that snowfall and winter colors we all need a little green sprinkled in for making sure that spring isn't far away. I have a sligth idea of what to make with this beautiful art bead, but I have to figure out how exactly the piece should look.

Kommentare:

  1. Great choice! I can't wait to see what you create with it.
    Nicole/Beadwright

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Thanks, Nicole! I'm excited, too. I can smell some leather and bead embroidery in the air. Woodland or Elven style. :)

      Löschen
  2. I love Jeannie's leaves - can't wait to see what wonderful design you create with it!

    AntwortenLöschen