Montag, 23. Januar 2012

Montagsmaler Nr.3/No 3: Gin Blossom


Das ist eine grobe Zeichnung, die mir helfen soll, Ideen für den ,,Echo Creative Club“ und mein Design für Februar zu entwickeln. Ich habe die True Blue Gin Blossom von Jeannie gezeichnet, um ein Gefühl für Textur, Farbe und Größe des Anhängers zu bekommen und ich habe schon einige Ideen. Mal sehen, was dabei herauskommt, wenn ich all mein kreatives Talent in die
Waagschale werfe.

Noch nie was vom ,,Echo Creative Club“ gehört? Dann dürft
ihr gespannt sein auf meinen Mittwochspost mit Links und mehr Informationen.

That’s a sketch that should help me with the design process for “Echo Creative Club” in February. I sketched the True Blue Gin Blossom I got from Jeannie to get a feeling for texture, color and size of this pendant. I already have some ideas for the pendant. So let’s see what happens when I throw in all my creative talents in the design process.

Never heard of “Echo Creative Club”? So watch out for Wednesday’s post with links and more
information.

Kommentare:

  1. This will be fun to see what is created from these amazing pendants! See you Wednesday!

    AntwortenLöschen
  2. Wonderful creation ~ love the colors ~namaste, carol (Share the Creative Journey) Happy PPF ^_^

    AntwortenLöschen
  3. Nice job on the shading. Great exercise.
    rinda

    AntwortenLöschen
  4. Das sieht so aus als wuerde es ein sehr huebscher Anhaenger werden - gefaellt mir.
    Happy PPF - wenn auch etwas spaet!

    AntwortenLöschen
  5. Very pretty! Great job on the shading.

    AntwortenLöschen
  6. Such a lovely sketch...can't wait to see what you do with it.

    AntwortenLöschen
  7. I am so glad you joined in PPF. Love your sketch.
    Nicole/Beadwright

    AntwortenLöschen